ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

دفتر رهپوی از تاریخ 16 اردیبهشت 1392 به بعد مبلغ 50.000 تومان بایت هزینه مشاوره اولیه حضوری دریافت خواهد نمود.

توجه! این خبر مربوط به سال 2013 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید. از سال 2016 ما مشاوره حضوری نداریم.

متقاضیان محترم، تا تاریخ 16 اردیبهشت 1392 دفتر رهپوی به عنوان بخشی از خدمات خود برای افرادی که پاسخ ارزیابی آنها مثبت بود یک جلسه مشاوره حضوری 20 دقیقه ای بصورت رایگان در نظر می گرفت. ما از اینکه می توانستیم چنین امکانی را به هموطنانمان ارائه نماییم بسیار خوشحال بودیم. اما به مرور زمان و با زیاد شدن پرونده های در جریان متاسفانه ارائه مشاوره حضوری رایگان روی راندمان کاری ما تاثیر منفی گذاشته است. به همین دلیل از تاریخ 16 اردیبهشت 1392 به بعد افرادی که پاسخ ارزیابی آنها مثبت است در صورت تمایل و نیاز می توانند با پرداخت هزینه مشاوره حضوری اولیه جهت تنظیم وقت مشاوره با ما تماس حاصل نمایند. مبلغ و نحوه پرداخت و چگونگی درخواست وقت مشاوره در پاسخ ارزیابی هر فرد قابل مطالعه می باشد. مسلما این مبلغ از قسط اول قرارداد شما کسر خواهد گردید. از آنجا که مدت زمان مشاوره اولیه به 20 دقیقه محدود میگردد به شما پیشنهاد می کنیم قبل از حضور در جلسه مشاوره، پاسخ ارزیابی رایگان خود را در سایت کاملا و با دقت مطالعه نمایید. در پاسخ ارزیابی رایگان برای افرادی که پاسخ آنها مثبت می باشد روند کاری و هزینه های اقدام بطور کامل ذکر گردیده است. همچنین بخش هزینه های مهاجرت و هزینه های زندگی در استرالیا و مخصوصا بخش سوالات متداول سایت را خواهشمندیم مطالعه بفرمایید. مطالعه موارد فوق قبل از حضور در جلسه مشاوره اولیه به شما کمک خواهد نمود تا زمان مشاوره خود را به صورت هدفمند صرف اطلاعات تخصصی و تکنیکی در رابطه با چگونگی فرایند پرونده بنمایید نه اینکه مبلغی پرداخت نمایید و دوباره اطلاعات عمومی را بشنوید که هم در سایت ما و هم در سایتهای مختلف دیگر در اینترنت براحتی قابل دسترسی هستند.

متاسفانه هنوز هم به دلیل کمبود وقت از ارائه مشاوره به افرادی که پاسخ ارزیابی رایگان آنها منفی می باشد معذور هستیم، حتی اگر تمایل به پرداخت مبلغ فوق الذکر داشته باشند.

موفق باشید

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.