ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

اگر تمایل به دریافت اسپانسرشیپ بر اساس سیستم امتیاز دهی فعلی دارید حتما پرونده خود را قبل از 12 اردیبهشت 1390 به این ایالت ارسال نمایید.

توجه! این خبر مربوط به سال 2011 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

هموطنان و موکلین محترم رهپوی دات کام. ایالت استرالیای جنوبی امروز اعلام نمود که تا روز 12 اردیبهشت 1390 پذیرای تقاضانامه های اخذ اسپانسرشیپ بر اساس قوانین کنونی مهاجرت به استرالیا خواهد بود. پس از این تاریخ ایالت استرالیای جنوبی دیگر پرونده ای را نخواهد پذیرفت تا زمانی که شرایط جدید اعطای اسپانسر مربوط به سال 2012-2011 را اعلام نماید که اعلام نمودن این شرایط قطعا مثل سال گذشته چند ماه طول خواهد کشید.

به افرادی که در جریان شرایط جدید مهاجرت به استرالیا نمی باشند پیشنهاد می دهیم اخبار مربوط به قوانین جدید را در سایت رهپوی دات کام مطالعه نمایند.

به موکلین و هموطنانی که پاسخ مثبت ارزشیابی مهارت خود را از یکی از سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا دریافت نموده و دارای مدرک آیلتس با نمره مورد درخواست ایالت استرالیای جنوبی می باشند پیشنهاد می دهیم جهت تکمیل مدارک خود و تحویل آن برای ارسال به ایالت استرالیای جنوبی فرصت را از دست ندهند.

استرالیای جنوبی عنوان نموده است که تلاش خود را خواهد نمود تا پاسخ بررسی مدارک را تا قبل از اول جولای 2011 بدهد که فرصت جهت لاج نمودن پرونده بر اساس قوانین فعلی اداره مهاجرت استرالیا برای متقاضی باقی بماند.

در نظر داشته باشید که استرالیای جنوبی عنوان نموده که تلاش خود را خواهد نمود اما هیچگونه تضمینی نداده است که صد در صد تا قبل از جولای پاسخ را بدهد و همچنین تاکید کرده است که حجم پرونده های دریافتی بسیار زیاد است و بررسی پرونده های مهاجرتی بر اساس نوبت دریافت پرونده ها صورت خواهد گرفت. پس افرادی که پرونده خود را زودتر ارسال نمایند شانس بیشتری خواهند داشت تا قبل از جولای 2011 پاسخ دریافت نموده و پرونده خود را به اداره مهاجرت استرالیا ارسال نمایند.

موضوع قابل توجه دیگر همانطور که در اخبار قبلی نیز ذکر گردیده این است استرالیای جنوبی بر اساس لیست مهارتهای مورد نیاز این ایالت مهاجر می پذیرد و این لیست در فواصل زمانی کوتاه بروز می گردد و ممکن است شغلی که امروز در لیست مورد نیاز ایالت استرالیای جنوبی وجود دارد هفته دیگر در این لیست نباشد و مهمتر از همه اینکه اگر فردی که امروز شغلش در لیست مورد نیاز این ایالت قرار دارد پرونده اش را به این ایالت ارسال نماید اما قبل از دریافت پاسخ، ظرفیت شغل مورد نظر تکمیل گردد پاسخ منفی دریافت خواهد نمود. پس می توان گفت این قانون به نوعی عطف به ما سبق می گردد. نا عادلانه اما واقعی.

موفق باشید.

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.