ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

این هم لیست مشاغل مورد نیاز ایالت کوینزلند به مرکزیت بریزبن.

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

ایالت کوینزلند در استرالیا که مرکز آن شهر بریزبن می باشد به خیلی لحاظ جای بسیار خوبی برای متخصصین تازه وارد به استرالیا می باشد. مثلا به این دلیل که حمایت های بسیار سازماندهی شده از کارگران به عمل می آورد. سیاست اصلی این ایالت بر این است که بین کارگران (خارجی و محلی، سیاه یا سفید و ....) یکی بر دیگری ارجحیت نداشته باشد. امنیت شغلی، حقوق خوب و تعطیلات سالانه بخشی از افتخارات این ایالت در مورد حمایت از متخصصین می باشد.

اما از طرف دیگر این ایالت همیشه در زمینه اعطاء اسپانسرشیپ به مهاجران متخصص یکی از مغرورترین ایالتها بوده است. به این معنی که سود محلی به لحاظ اقتصادی را همیشه مهمتر از دیدگاه های انسان دوستانه می دانسته است.

این موضوع را به روشنی می توان در برنامه جدید اسپانسرشیپ این ایالت نیز مشاهده نمود. در این برنامه مکررا ذکر گردیده که برای ایالت کویینزلند این مهم است که یک مهاجر تازه وارد به استرالیا چه نفع اقتصادی و پیشرفت علمی و تخصصی برای ایالت کویینزلند به ارمغان خواهد آورد نه اینکه نفع فرد مهاجر در چه خواهد بود.

کویینزلند مهاجرانی که به زبان انگلیسی تسلط نداشته و سابقه کاری کوتاه دارند را نخواهد پذیرفت. تسلط به زبان انگلیسی در این ایالت در برنامه اسپانسرشیپ که امروز اعلام گردید به داشتن حداقل نمره 7.0 در مدرک آیلتس خلاصه می گردد و سابقه کار نیز در اکثر موارد حد اقل باید بین 3 تا 5 سال باشد.

جدا از موارد فوق، ایالت کویینزلند امسال روی مشاغل تخصصی و فوق تخصصی متمرکز شده است. تعدادی مهندس با سابقه و نمره آیلتس بالا مورد نیاز است و اکثر باقی مشاغل هم پزشکی، پرستاری و دیگر مشاغل مربوط به بهداشت و درمان می شوند.

کویینزلند در واقع دو لیست بیرون داده است. لیست اول مربوط به افرادی است که از طریق ویزای 176 اقدام می نمایند. و لیست دیگر مربوط به افرادی می شود که از طریق ویزای 475 یا ویزای 487 اقدام می نمایند.

اگر شرایط شما به لحاظ زبان و میزان سابقه کار خوب نیست نگران نباشید. هنوز دو یا سه ایالت استرالیا دیگر لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام نکرده اند.

موفق باشید.

لطفا توجه فرمایید. دفتر رهپوی تعدادی تماس از هموطنان عزیز داشته است که عنوان می نمایند چرا لیستها در اخبار سایت شما به روز نیستند. لطفا در نظر داشته باشید که اخبار سایت و معرفی لیستهای مختلف تنها جنبه خبری همان روز را دارد. اگر مدتی پس از درج این خبر یا خبرهای دیگر تمایل داشتید چک نمایید که شغلتان در لیست مشاغل مورد نیاز اداره مهاجرت استرالیا و یا لیست مشاغل مورد نیاز ایالتهای استرالیا می باشد یا خیر حتما به سایت اداره مهاجرت و یا ایالتهای مربوطه مراجعه نمایید. این لیستها مدام در حال تغییر بوده و این تغییرات از طرف اداره مهاجرت استرالیا و یا ایالتهای استرالیا صورت می پذیرد و دفتر رهپوی هیچ گونه مسولیتی در رابطه با تغیرات آنها ندارد.

لیست مشاغل مورد نیاز کویینزلند مربوط به ویزای 176

لیست مشاغل مورد نیاز کویینزلند مربوط به ویزای 475 و 487

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.