ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیای غربی با مرکزیت پرث

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

این لیستی است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا منتظر آن بودند. استرالیای غربی با انتشار این لیست نشان داد که می خواهد در رقابت جهت جذب متخصصین مهاجر سهم خوبی داشته باشد.

در زیر بخشی از مشاغلی که در لیست ایالت استرالیای غربی ذکر گردیده که می توان گفت بخش اعظمی از متخصصین ایرانی که به استرالیا مهاجرت می نمایند از طریق این شغلها اقدام می نمایند.

شمیدان، زمین شناس، متالورژیست، بازرس محیط زیست، تکنولوجیست شیمی، نقشه بردار، برقکار خودرو، تعمیرکار خودروهای بنزینی و دیزل، ریخته گر فلزات، تراشکار، جوشکار، ماشین افزار، لوله کش، تعمیر کار آسانسور، تعمیرکار دستگاههای سرد کننده و تهویه مطبوع، مهندس مدیر، مدیریت اطلاعات، معمار، معمار فضای سبز، معمار شهرسازی، مهندس شیمی، مهندس عمران، مهندس برق، مهندس میکانیک، مهندس زمین شناسی، مهندس تولید، مهندس معدن، مهندس مخابرات، مهندس نفت، دستیار و تکنسین مهندسی عمران، برق، الکترونیک و معدن، دستیار مهندس کشاورزی، کاردان ساختمان، طراح و تکنسین شبکه های مخابراتی و .............

البته استرالیای جنوبی شرایط تقریبا سختی را هم برای اعطای اسپانسرشیپ در نظر گرفته است. به این ترتیب که افرادی که از طریق شغلهای مدیریتی و شغلهای دیگری که پایه تحصیلی لیسانس به بالا را دارند اقدام می نمایند، اگر بخواهند برای اقامت دائم اقدام نمایند حتما باید در هر بخش آیلتس نمره 7.0 را بیاورند و حد اقل باید 7 سال سابقه کاری داشته باشند. و اگر بخواهند برای اقامت سه ساله (قابل تبدیل به اقامت دائم پس از 3 سال) اقدام نمایند باز هم باید در هر بخش آیلتس نمره 7.0 را بیاورند اما می توانند با داشتن حد اقل 5 سال سابقه کاری پرونده درخواست اسپانسر خود را به ایالت استرالیای غربی ارسال نمایند.

از طرف دیگر افرادی که از طریق شغلهای فنی حرفه ای با در دست داشتن مدرک دیپلم فنی و یا مدارک فنی حرفه ای صادر شده از سازمان فنی حرفه ای کشور که طول مدت دوره آن بالای 900 باشد اقدام می نمایند، ویا از طریق شغلهای تکنسین اما با داشتن مدارک دانشگاهی اقدام می نمایند، اگر بخواهند برای اقامت دائم اقدام نمایند حتما باید در هر بخش آیلتس نمره 6.0 را بیاورند و حد اقل باید 7 سال سابقه کاری داشته باشند. و اگر بخواهند برای اقامت سه ساله (قابل تبدیل به اقامت دائم پس از 3 سال) اقدام نمایند باز هم باید در هر بخش آیلتس نمره 6.0 را بیاورند اما می توانند با داشتن حد اقل 5 سال سابقه کاری پرونده درخواست اسپانسر خود را به ایالت استرالیای غربی ارسال نمایند.

پس از دریافت لیست مشاغل مورد نیاز کویینزلند و استرالیای غربی می توان گفت که دوره تبدیل قوانین قدیم مهاجرت به استرالیا به قوانین جدید مهاجرت به استرالیا که قرار است از تیر ماه سال 1389 صورت پذیرد آغاز شده است. یکی از محورهای اصلی قوانین جدید مهاجرت به استرالیا تسلط بیشتر متخصصین مهاجر به زبان انگلیسی می باشد که می بینیم از همین حالا ایالتها ی استرالیا دست پیش را گرفته و انتظار ارائه آیلتس با نمره 7.0 را حداقل از مهاجرینی دارند که دارای مدارک دانشگاهی می باشند.

دفتر رهپوی دات کام بزودی به آن دسته از موکلین خود که شرایط ایالتهای استرالیا بر روی پرونده آنها تاثیر گذار خواهد بود ایمیلی ارسال خواهد نمود و آنها را از تاثیرات لیست ایالتها بر روی شرایط اقدام آنها و گزینه های مختلف جهت اخذ اقامت استرالیا آگاه خواهد نمود.

خوب است بدانید که هنوز ایالت نیو سات ولز (به مرکزیت سیدنی) و تاسمانیا لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام نکرده اند.

لیست مشاغل مورد نیاز ایالت استرالیای غربی

باز هم تاکید می نماییم که این لیست مربوط به تاریخ این خبر می باشد و جهت دریافت لیست به روز شده در آینده یا به سایتهای مربوطه و یا به مشاور خود مراجعه نمایید.

موفق باشید.

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.