ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

لیست مشاغل مورد نیاز تاسمانیا با مرکزیت هوبارت

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

تاسمانیا لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام نمود.

خیلی از ما ایرانیها عادت داریم که وقتی اقدام به مهاجرت به یک کشور دیگر می کنیم اول از همه سراغ پایتخت یا بزرگترین شهر آن کشور برویم. اگر به هر دلیلی نتوانستیم ساکن بزرگترین شهر شویم، به دومین و سومین شهر بزرگ هم رضایت خواهیم داد. اما اگر آن هم نشد یک بار دیگر روی اینکه مهاجرت کنیم یا خیر فکر می کنیم و پس از این فکر مجدد یا منصرف می شویم و یا به شهرهای کوچکتر و در نهایت روستاهای کشور مقصد مهاجرت می کنیم.

این نوع نگرش ما بر اساس شرایط زندگی در کشور خودمان بوجود آمده است که در اینجا ما قصد تجزیه و تحلیل و درست یا اشتباه بودن آن را نداریم. فقط قصدمان این است که بگوییم در چندین سال تجربه دفتر رهپوی در زمینه مهاجرت به استرالیا خیلی بندرت پیش آمده که موکلینمان خودشان پیش قدم شوند و درخواست نمایند که از تاسمانیا برایشان درخواست اسپانسر ایالتی بنماییم. دلیلش هم دقیقا به مورد فوق برمی گردد که به آن اشاره گردید. چون تاسمانیا یک ایالت در جنوب غربی استرالیا می باشد که نه تنها از سیدنی و ملبورن دور است بلکه یک جزیره است. پس باید در آخر لیست قرار داده شود و یا کلا نادیده گرفته شود.

تاسمانیا نیز همیشه اکثر مهاجرین را نادیده گرفته است. شاید دلیلش این باشد که می خواهد سرزمین زیبا و بکر خود را تا حد ممکن آرامتر و دست نخورده تر نگه دارد مگر اینکه واقعا به نیروهای متخصص با رزومه های قوی نیاز داشته باشد. به همین دلیل همیشه روی میزان تسلط مهاجران به زبان انگلیسی در حد آیلتس 7.0 حساسیت به خرج داده است. مهاجری که آیلتس 7.0 داشته باشد معمولا خیلی آماده به کارتر از مهاجران دیگر خواهد بود.

در برنامه اسپانسرشیپ جدید که تاسمانیا در تاریخ 14 دسامبر 2010 اعلام نمود و در زیر قابل دانلود کردن است می توان دید که اینبار تاسمانیا در پذیرش مهاجران حتی نسبت به قبل هم حساس تر شده است. به این ترتیب که اعلام نموده است مهاجرینی که می خواهند جهت اخذ اقامت دائم از تاسمانیا در خواست اسپانسرشیپ بنمایند حتما باید نشان دهند که یک کارفرما در تاسمانیا شدیدا به استخدام آنها ابراز علاقه نموده است و یا پیشنهاد استخدام به آنها داده است. و اگر افرادی قصد اخذ اقامت موقت (قابل تبدیل به اقامت دائم پس از چند سال) از طریق اسپانسرشیپ را دارند در اکثر حرفه ها باید دارای مدرک آیلتس با نمره 7.5 باشند و سابقه کار طولانی داشته و یا جزء انجمن صنف خود در تاسمانیا باشند.

از نظر ما این موضوع پایان امید جهت اخذ اسپانسر ایالتی از ایالت تاسمانیا نخواهد بود بلکه می تواند شروع یک تلاش سخت برای مهاجرینی باشد که دارای یک رزومه قوی و همچنین انگیزه قوی جهت زندگی و کار در تاسمانیا هستند. اخذ پیشنهاد کاری از کارفرماهای استرالیایی و یا جذب علاقه آنها به استفاده از مهارت شما قبل از اینکه خودتان در استرالیا باشید خیلی سخت است اما اگر رزومه شما قوی باشد و مصمم به مهاجرت باشید این کار غیر ممکن نیست مخصوصا اگر حرفه خود را در استرالیا ارزشیابی نموده باشید. کسانی از ایران هستند که توانسته اند قبل از اخذ اقامت استرالیا از یک کارفرما در استرالیا پیشنهاد کاری دریافت نمایند. اگر چنین زحمتی به نتیجه برسد دو قدم را در یک زمان برداشته اید و سرنوشت خوبی پس از مهاجرت در انتظارتان خواهد بود. مهاجرت و شروع کار در کشور جدید بدون اینکه در کشور جدید زمان زیادی را جهت کار پیدا کردن بگذرانید.

این را نیز مد نظر داشته باشید که احتمالا به مرور زمان دیگر ایالتهای استرالیا نیز از این شیوه تبعیت خواهند نمود.

خوب است بدانید که هنوز ایالت نیو سات ولز (به مرکزیت سیدنی) لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام نکرده است.

لیست مشاغل مورد نیاز تاسمانیا

این لیست مربوط به تاریخ درج این خبر می باشد و جهت دریافت لیست به روز شده مشاغل مورد نیاز تاسمانیا یا به سایتهای مربوطه و یا به وکیل خود مراجعه نمایید.

موفق باشید.

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.