ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

لیست مشاغل مورد نیاز ایالت استرالیای جنوبی

توجه! این خبر مربوط به سال 2011 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

بعضی از متخصصین می توانند با در دست داشتن نمره 6.0 در امتحان آیلتس از ایالت استرالیای جنوبی اسپانسرشیپ اخذ نموده و به استرالیا مهاجرت نمایند.

استرالیای جنوبی چندی پیش لیست مشاغل مورد نیاز خود را پس از جولای 2011 بیرون داده بود که پس از تجزیه تحلیلهای جدید تغییراتی در این لیست داد که برای بسیاری از افراد که قصد اخذ اسپانسرشیپ از این ایالت را دارند می تواند مفید واقع گردد.

امروز 28 شغل جدید به لیست مشاغل مورد نیاز این ایالت اضافه گردیده و در بعضی تخصصها که قبلا باید آیلتس 7.0 یا 6.5 می داشتند تا بتوانند از ایالت استرالیای جنوبی تقاضای اسپانسرشیپ بنمایند، در حال حاضر می توانند با ارائه نمره آیلتس 6.0 تقاضانامه خود را به این ایالت ارسال نمایند. البته بر عکس این قضیه نیز اتفاق افتاده است و بعضی مشاغل که با آیلتس 6.5 می توانستند اقدام نمایند الان حتما باید آیلتس 7.0 داشته باشند تا بتوانند اقدام نمایند.

لطفا در نظر داشته باشید که حتی اگر شما اسپانسر ایالتی را با نمره آیلتس 6.0 اخذ نمایید، اگر مجموع امتیازات شما به 65 نرسد برای ارسال مدارکتان به اداره مهاجرت استرالیا ممکن است مجبور باشید جهت جبران کمبود امتیازها نمره 7.0 در امتحان آیلتس را کسب نمایید.

ایالت استرالیای جنوبی لیست مشاغل مورد نیاز خود را به چند بخش تقسیم کرده است. اکثر ایرانیها تنها در شرایطی می توانند از این ایالت اسپانسرشیپ اخذ نمایند که در لیست مذکور جلوی شغل آنها نوشته شده باشد High Availibility. برای سهولت در مطالعه این بخش ازلیست ما بخش مربوطه را جدا نموده و جهت دانلود در لینک زیر قرار داده ایم. اگر جلوی تخصص شما نمره آیلتس مشخص نشده است به این معنی می باشد که با نمره 6.0 در امتحان آیلتس می توانید درخواست اسپانسرشیپ خود را به ایالت استرالیای جنوبی ارسال نمایید.

پیشنهاد مشاورین رهپوی این است که اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیای جنوبی وجود دارد که با آیلتس 6.0 پذیرفته می شود و شما قادر به اخذ نمره آیلتس 7.0 برای ایالتهای دیگر نیستید اما مردد هستید که به استرالیای جنوبی مهاجرت نمایید یا خیر، اصلا شک نکنید و از این موقعیت استفاده نمایید. چرا که اکثر ایالتهای دیگر در حال حاضر و شاید خود استرالیای جنوبی در آینده دور یا نزدیک تنها با نمره آیلتس 7.0 اسپانسر شما خواهند شد.

لطفا این موضوع را فراموش نفرمایید که لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و لیست مشاغل مورد نیاز ایالتهای استرالیا متناسب با منافع روز استرالیا و ایالتهای مختلف آن و همچنین بر اساس گنجایش پذیرش تعداد مشخصی از مهاجرین بدون هیچ شرط و اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد. پس هیچ بعید نیست این لیستی که در حال حاضر از این صفحه دانلود می نمایید یک هفته دیگر از درجه اعتبار ساقط گردد.

لیست مشاغل مورد نیاز ایالت استرالیای جنوبی

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.