ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

لیست مشاغل مورد نیاز کانبرا برای افرادی که می خواهند از طریق اسپانسر ایالتی به استرالیا مهاجرت نمایند

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

حتما توجه داشته باشید که در این لیست هر شغل با یک علامت به رنگ قرمز، نارنجی و یا سبز مشخص گردیده است. اگر جلوی شغل شما علامت قرمز وجود دارد به این معنی است که شغل شما مورد نیاز نمی باشد یا ظرفیت پذیرش آن تکمیل گردیده است. علامت نارنجی به معنی این می باشد که ظرفیت پذیرش برای این شغل محدود می باشد و اگر کارفرمایی به تخصص نیاز داشته باشد پرونده شما پذیرفته خواهد شد و در نهایت علامت سبز به این معنی است که زمان را از دست نداده و هر چه سریعتر پرونده خود را ارسال نمایید! خوشبختانه بیشتر مشاغل هم در حال حاضر علامت سبز دارند که به احتمال زیاد به مرور زمان نارنجی و سپس قرمز خواهند شد.

در ضمن جلوی بعضی از مشاغل نوشته است که حتما باید آیلتس 7.0 داشته باشید.

در مورد زمانبندی اجرای کار دوباره تاکید می نماییم که اخبار 19 آبان 1389 را حتما مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که صرفا داشتن اسپانسر اگر مدارک شما به موقع به اداره مهاجرت استرالیا نرسد دلیل بر موفقیت آمیز بودن درخواست شما جهت اخذ اقامت استرالیا نخواهد بود. مد نظر داشته باشید که ما کاملا آگاه هستیم که اداره مهاجرت استرالیا جدیدا سیستم مهاجرتی را طوری طراحی، تنظیم و اجرا می نماید که متاسفانه متقاضیان مهاجرت و کار در استرالیا دوره اضطراب، استرس و بلاتکلیفی شدیدی را طی می نمایند تا اجازه اقامت استرالیا را دریافت نمایند. اما به هر حال آنها هستند که تصمیم می گیرند چه سیستمی برای مملکشان سود آور است و چه سیستمی زیان آور. و این ما هستیم که می خواهیم برای رسیدن به شرایط بهتر زندگی و یا کار برای خودمان یا فرزندانمان به کشور آنها مهاجرت کنیم و بنابر این ما باید شرایط خودمان را با شرایط مورد نیاز استرالیا تطبیق داده و این دوره سخت تهیه مدارک، امتحان آیلتس و انتظار برای اخذ جواب را طی نماییم. ما امیدواریم که همه افرادی که این دوره های سخت را طی می کنند با نتایج مثبت مواجه شده و خستگی از تنشان در برود.

دفتر رهپوی از شما هموطنانی که موکل ما نیستید خواهش می کند در تماسهای تلفنی و ایمیلی که با ما می گیرید حتما این موضوع را مورد توجه قرار دهید که ما موکلینی داریم که جهت دریافت راهنمایی و اخذ خدمات ما هزینه هایی پرداخت نموده اند. بنابر این ما با تمام علاقه و اشتیاقی که داریم که بتوانیم در خدمت همه هموطنان باشیم باز هم متعهد هستیم و مسئولیت داریم که سوالات و ابهامها و کار روی پرونده موکلینمان را در ارجحیت قرار دهیم تا حقشان ضایع نگردد. متاسفانه مخصوصا پس از اتفاقات جدید روزانه ما تماسها و ایمیلهای بسیار زیادی از افرادی داریم که خودشان به نحوی (یا شخصا و یا از طریق وکلای دیگر) اقدام نموده اند و از ما درخواست راهنمایی تلفنی و ایمیلی می نمایند. ما در خدمت شما هستیم اما شما ملاحظه فرمایید که ما این امکان را نداریم که به مدت طولانی و کیفی بصورت تلفنی و یا ایمیلی در جریان کار شما قرار گرفته و پاسخگوی تمامی سوالات شما باشیم. گاها سعی می نماییم راهنمایی های کوچکی انجام دهیم اما خیلی اوقات اتفاق می افتد که هموطنان علاقه دارند وقت خیلی بیشتری برای آنها بگذاریم. خواهشمندیم این موضوع را رعایت فرمایید.

لیست مشاغل استرالیای شمالی

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.