ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

لیست موقتی مشاغل مورد نیاز ایالت استرالیای جنوبی

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

موکلین محترم رهپوی دات کام و باقی دوستانی که قصد دارند و یا قصد داشته اند از طریق اخذ اسپانسر ایالتی به استرالیا مهاجرت نمایند توجه داشته باشند که ایالت استرالیای جنوبی امروز یک لیست با عنوان لیست موقتی مشاغل مورد نیاز این ایالت منتشر نمود.

همچنان که در اخبار قبلی خدمتتان عرض نموده بودیم تمامی ایالتهای استرالیا پس از تغییراتی که اداره مهاجرت استرالیا در اول جولای 2010 بر روی متد و روند و شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص انجام داد، پذیرش درخواست های جدید جهت اعطای اسپانسر را متوقف نموده بودند. دلیل این کار ایالتها این بود که بتوانند شرایط پذیرش پرونده های جدید را بصورت هدفمند تر و همخوان با سیاستهای جدید اداره مهاجرت استرالیا منطبق نمایند. سیاست جدید اداره مهاجرت استرالیا هم همانطور که در اخبار های قبلی و تقریبا در اکثر مطالب موجود در وب سایت رهپوی دات کام به آن اشاره گردیده همانا فراهم نمودن شرایط ورود مهاجرین تازه وارد به بازار کار در استرالیا می باشد.

موضوع ورود مهاجرین به بازار کار در استرالیا آنقدر در اولویت سیاستهای جدید اداره مهاجرت استرالیا قرار گرفته است که وزیر مهاجرت اعلام نموده است اگر تخصص فردی در لیست اصلی مشاغل مورد نیاز استرالیا (SOL) باشد اما این فرد فاقد اسپانسر در استرالیا باشد، پروسه برسی پرونده مهاجرتی این فرد نزد اداره مهاجرت استرالیا در اولویت پایینتری قرار خواهد گرفت نسبت به فردی که تخصصش در لیست اصلی مورد نیاز استرالیا (SOL) قرار ندارد اما دارای اسپانسر از یکی از ایالتهای استرالیا می باشد. به همین دلیل معمولا افرادی که دارای اسپانسر می باشند در مقابل تغییرات احتمالی قوانین مهاجرتی در آینده معمولا ایمن تر بوده و طبعا پرونده آنها سریعتر توسط اداره مهاجرت استرالیا برسی می گردد.

اما این موضوع را هم باید در نظر داشت که امروزه اکثر افراد تمایل دارند از طریق اسپانسر ایالتی اقدام نمایند. یکی از دلایل مهم آن موردی می باشد که در بالا ذکر گردید. و دلیل دیگر آن هم این است که پس از برچیده شدن امتیازهای بنوس مربوط به همه شغلها (در این رابطه اخبار 19 جولای 2010 را در سایت رهپوی دات کام مطالعه فرمایید) اکثر افرادی که سن آنها بالای 29 سال است دیگر نمی توانند امتیاز لازم جهت اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص را بدست بیاورند. برای اکثر این افراد دو گزینه اصلی برای رفع کمبود امتیاز وجود خواهد داشت. گزینه اول اخذ نمره 7.0 در همه بندهای امتحان آیلتس، و گزینه دوم اخذ اسپانسر ایالتی می باشد. البته این را هم در نظر داشته باشید که همانطور که در لیست زیر مشاهده می فرمایید اتفاق می افتد که جهت اخذ اسپانسر در یک تخصص خاص مثل مدیریت حسابداری، حسابداری مالیاتی، دبیر و .... باید بتوانید آیلتس را با نمره 7.0 ارائه نمایید و برای بعضی از شغلهای دیگر مثل: مکانیک آسانسور و مکانیک تجهیزات خنک کننده باید قادر به ارائه مدرک آیلتس با نمره 6.5 در هر بند باشید تا بتوانید از ایالت استرالیای جنوبی اسپانسرشیپ دریافت نمایید.

از موکلین دفتر رهپوی دات کام به جرات می توانیم بگوییم که تا کنون تنها 5 درصد از افراد توانسته اند نمره 7.0 و یا بالاتر در همه بندهای امتحان آیلتس بیاورند. البته این احساس هم داریم که سختگیری در امتحان آیلتس هر چه زمان می گذرد بیشتر هم می شود. پس در چنین موقعیتی اقدام از طریق اسپانسر معقولانه است. البته اقدام از طریق اسپانسر هم کار ساده ای نسیت. در واقع هم باید تایمینگ (برنامه ریزی و زمانبندی) خوبی داشته باشید که پرونده تان زمانی ارسال گردد که سهمیه ایالتها پر نشده باشد. هم باید پرونده منظم و حرفه ای داشته باشید که در رقابت با دیگران حرفی برای گفتن داشته باشید و هم باید از لحاظ وضعیت اقتصادی آن ایالت را قانع نمایید که از پس مخارج زندگی خود و خانواده خود در آن ایالت در دو سال اول بر خواهید آمد.

پس می بینید که مهاجرت به استرالیا چندان کار ساده ای نیست و به مرور سخت گیریها هم بیشتر خواهد شد. هر چه می گذرد دولت استرالیا روی مدارک ارسالی حساسیت بیشتری به خرج خواهد داد. انتظار از تسلط شما به زبان انگلیسی بالاتر خواهد رفت. و درب به روی افراد کم تجربه و غیر متخصص بسته خواهد شد. به همین دلیل دفتر رهپوی دات کام از شما هموطنان و موکلین محترم صمیمانه خواهش می کند که با سهل انگاری و ساده نگری وارد موضوع مهاجرت به استرالیا نشوید.

لیست موقتی مشاغل مورد نیاز ایالت استرالیای جنوبی در زیر در خدمتتان قرار می گیرد. تاکید می نماییم که این لیست موقتی می باشد و احتمال اینکه مشاغلی به آن اضافه شده و یا از آن کم گردند وجود خواهد داشت.

لیست موقتی مشاغل مورد نیاز ایالت استرالیای جنوبی

سوال:شغل من در لیست اصلی مشاغل مورد نیاز استرالیا نمی باشد و قصد دارم از طریق اسپانسر ایالتی اقدام نمایم، اما شغل من در لیست موقتی ایالت استرالیای جنوبی نیز قرار نگرفته است. چه کار کنم؟
پاسخ: لیست ارائه شده به صورت موقتی تنظیم گردیده است و به احتمال زیاد مشاغلی در آن عنوان گردیده که ایالت استرالیای جنوبی از نیاز به متخصصین این مشاغل کاملا مطمئن بوده است. لیست کامل این ایالت به زودی (احتمالا طی یک ماه آینده) منتشر خواهد گردید. در ضمن لیست باقی ایالتها هم هنوز منتشر نشده است و این شانس برای شما وجود خواهد داشت که شغلتان یا در لیست کامل این ایالت و یا در لیست ایالتهای دیگر وجود داشته باشد. حد اقل اینکه باید به این مورد امیدوار باشید چرا که اگر شغلتان در لیست هیچ کدام از ایالتهای استرالیا قرار نگیرد، از طریق اسپانسر ایالتی نخواهید توانست به استرالیا مهاجرت نمایید و باید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.


جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.