ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

کانبرا و متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر ایالتی

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام ما دنبال نمایید.
مشاورین رهپوی دات کام این نامه را امروز از کانبرا (مرکز قلمرو پایتختی استرالیا) دریافت نمودند. متن این نامه ممکن است برای افرادی که از کانبرا اسپانسرشیپ دریافت نکرده باشند و یا برنامه اخذ اسپانسراز این قلمرو را نداشته باشند بی اهمیت به نظر بیاید. اما مواردی در این نامه ذکر گردیده است که ما گمان می کنیم می تواند برای همه هموطنان که منتظر معلوم شدن شرایط و لیست مشاغل مورد نیاز ایالتهای استرالیا می باشند، مفید واقع گردد.

ترجمه مفهومی این نامه در زیر آمده است و اصل نامه هم خدمتتان تقدیم می گردد. هر موردی که در پرانتز نوشته شده توضیحات و یا تحلیلهای مشاورین رهپوی دات کام می باشد.

----------------------------------------------------------------------------------------------

نمایندگان محترم (منظور از نمایندگان در اینجا همان افرادی می باشند که در ایران به آنها وکلای مهاجرتی گفته می شود)

همانطور که مطلع می باشید برنامه اسپانسری ایالت، (منظور کانبرا می باشد) که امیدواریم تا اواخر ماه اکتبر به مرحله نهایی خود برسد باعث محدود شدن تعداد تقاضانامه های مهاجرتی ویزاهای 176 و 886 خواهد گردید که این ایالت (کانبرا) می تواند بپذیرد. (این دو نوع ویزا که ذکر گردیده مربوط به اسپانسر ایالتی می شوند)

از زمانی که اداره مهاجرت استرالیا سیستم الویت بندی جدید برسی پرونده ها ی مهاجرتی را اعلام نموده است، مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر ایالتی اهمیت بیشتری بین متقاضیان پیدا کرده و متقاضیانی که دارای اسپانسر نمی باشند در ته صف قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر ما مشغول تماس با تمامی متقاضیانی می باشیم که از قلمرو مرکزی اسپانسر شیپ دریافت نموده اند و تقاضانامه های آنها برای در خواست ویزای 176 یا 886 نزد اداره مهاجرت استرالیا می باشد. ما به دنبال این هستیم که دریابیم هنوز هم موقعیت شغلی خوبی در کانبرا برای آنها وجود داشته باشد و متقاضیان هم همچنان به زندگی در کانبرا پس از ورود به استرالیا متعهد باشند. به همین دلیل یک کپی از ایمیل زیر به موکل شما ارسال گردیده است. (که این ایمیل در اینجا کپی نشده است اما موکلین رهپوی دات کام که باید این ایمیل را دریافت می کرده اند، آن را دریافت نموده اند.)

شما می توانید با موکل خود تماس حاصل نمایید تا مطمئن شوید که این ایمیل را دریافت نموده اند یا خیر. و اگر دریافت نموده اند 28 روز فرصت دارند تا به آن پاسخ دهند. اگر موکل شما در فاصله زمانی 28 روز به این ایمیل پاسخ ندهد ما به اداره مهاجرت استرالیا اطلاع خواهیم داد که تاییدیه ما جهت اخذ اسپانسر شیپ به موکل شما از درجه اعتبار ساقط می باشد.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dear Agents

As you are aware, the State Migration Plan, that we hope to have finalised by end October, will limit the number of 176/886 visa applicants that the ACT Government is able to nominate. Government sponsorship will also become more valuable as DIAC implement their processing priorities and non sponsored applicants join the end of the queue

We are currently contacting all ACT Government clients who have a pending 176/886 visa application. We are seeking confirmation of their employability in the ACT and their genuine, ongoing commitment to living in Canberra. A copy of the email below has been sent to your clients personal email address

You may wish to contact your clients to ensure that they have received the email and respond within the 28 days. If your client does not respond within the timeframe, the Department of Immigration and Citizenship will be informed that the ACT’s nomination is withdrawn

Regards Client Manager | Skilled and Business Migration Business & Industry Development | ACT Chief Minister's Department

----------------------------------------------------------------------------------------------

هدف ما از عنوان نمودن نامه فوق پاسخ دادن به سوالات خیلی زیادی می باشد که روزانه از طریق تلفن به دفتر ما از ما پرسیده می شود.

1- قلمرو مرکزی استرالیا (کانبرا و اطراف آن) به احتمال زیاد تا اواخر اکتبر لیست جدید مشاغل مورد نیاز خود را بیرون خواهد داد.

2- لیست جدید مورد نیاز کانبرا نسبت به لیست قبلی تعداد مشاغل کمتری را شامل خواهد شد. برای آنها که زودتر اسپانسر شیپ دریافت کردند مشکلی ندارد اما برای آنها که می خواهند در آینده اسپانسرشیپ دریافت کنند ممکن است موقعیت از دست رفته باشد.

3- دوباره به اولویت بندی های اداره مهاجرت و سیاست بوجود آوردن بالانس بین تعداد مهاجرین و میزان نیروی کار مورد نیاز اشاره شده شده است و خیلی عامیانه ذکر گردیده است که افرادی که اسپانسر ندارند در ته صف قرار خواهند گرفت.

4- در نهایت هم به افرادی که از کانبرا اسپانسر شیپ دریافت نموده اند و پرونده شان در حال حاضر در اداره مهاجرت استرالیا می باشد تذکر داده شده که تا 28 روز دیگر به قول معروف با کانبرا تجدید پیمان کنند.

موفق و پیروز باشید

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.