ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

لیست مشاغل مورد نیاز کانبرا مربوط به ژانویه 2012

توجه! این خبر مربوط به سال 2012 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام ما دنبال نمایید.

دفتر رهپوی امروز نامه ای از کانبرا دریافت نمود مبنی بر اینکه لیست مشاغل مورد نیاز منطقه مرکزی استرالیا - کانبرا از تاریخ 4 فوریه 2012 تغییر خواهد نمود. لیست جدید هنوز (به تاریخ 10 بهمن 1390) از طریق سایت ایالت مرکزی در دسترس عموم قرار نگرفته است اما اطلاع داده اند که تا آخر این هفته این لیست در سایت ایالت قرار خواهد گرفت.

تغییرات اساسی در شرایط اخذ اسپانسرشیپ ایالتی از کانبرا و همچنین تعداد مشاغل مورد نیاز این ایالت رخ داده است که در زیر خلاصه ای از آن را بیان می کنیم تا هموطنان و موکلین رهپوی که اخذ اسپانسر ایالتی از این ایالت را در برنامه مهاجرتی خود قرار داده اند بتوانند پرونده خود را با شرایط موجود هماهنگ نمایند.

- 160 شغل از لیست قدیم مشاغل مورد نیاز ایالت مرکزی استرالیا (کانبرا) حذف گردید. این برای خیلی از افراد خبر خوبی نمی باشد چون مشاغل حذف شده از لیست، اکثرا مشاغلی هستند که مخصوصا ایرانیها بیشتر از طریق این مشاغل به استرالیا مهاجرت می نمایند. لیست مشاغل حذف شده را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

مشاغل حذف شده از لیست مشاغل مورد نیاز منطقه مرکزی استرالیا - کانبرا

استرالیای مرکزی در نامه خود به دفتر رهپوی عنوان نموده است افرادی که در زمینه تولید و صنایع سنگین مثل راه آهن، کشتی رانی، خطوط هوایی، معدن و ... تخصص دارند از کانبرا تقاضای اسپانسرشیپ ننمایند چرا که به احتمال زیاد درخواست آنها با پاسخ منفی مواجه خواهد گردید.

- ناگفته نماند که 5 شغل هم به لیست مشاغل مورد نیاز کانبرا اضافه گردیده است که سه عدد از آنها مشاغل فنی حرفه ای می باشند و مابقی جنبه مدیریتی دارند.

- از این پس افرادی که از طریق هر شغلی می خواهند از استرالیای مرکزی اسپانسرشیپ دریافت نمایند حتما باید آیلتس 7.0 داشته باشند حتی اگر با داشتن نمره 6.0 مجموع امتیازات آنها به 65 برسد.

- ارائه حداقل 3 سال سابقه کاری اخیر و کاملا مرتبط با رشته تحصیلی جهت اخذ اسپانسر شیپ از ایالت مرکزی استرالیا الزامی خواهد بود. البته عنوان گردیده احتمال دارد افرادی که در امتحان آیلتس معدل 8 و بخش صحبت کردن را نمره 8 گرفته باشند با ارائه یک سال سابقه کاری پذیرفته شوند.

- هزینه تقاضانامه اخذ اسپانسرشیپ از کانبرا که باید جهت رسیدگی به پرونده شما به این ایالت پرداخت گردد 300 دلار استرالیا خواهد بود.

پس از مدتها سکوت ایالتها و اداره مهاجرت استرالیا کانبرا اولین ایالتی است که تغییرات خود را اعلام نمود و همانطور که انتظار میرفت احتمالا در سال جدید میلادی به مرور که به وسط سال نزدیکتر شویم، باقی ایالتها و در نهایت اداره مهاجرت استرالیا نیز تغییراتی را اعلام خواهند نمود. و باز هم مثل گذشته تغییرات به سمت سختتر شدن شرایط مهاجرت به استرالیا سوق دارند.

لطفا در نظر داشته باشید که خبر فوق هنوز بصورت رسمی و نهایی از طرف ایالت مرکزی اعلام نشده است و نسخه نهایی آن قرار است تا تاریخ 4 فوریه 2012 اعلام شده و به کار گرفته شود و ممکن است تا تاریخ اعلام نهایی و رسمی این موضوع تغییراتی در شرایط آن صورت گیرد.

موفق باشید

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.