ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

از اول جولای سال 2012 هزینه ای که به اداره مهاجرت استرالیا جهت بررسی پرونده های مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص پرداخت می گردد 15% افزایش خواهد یافت.

توجه! این خبر مربوط به سال 2011 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

موکلین محترم رهپوی و هموطنانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند توجه داشته باشند که از اول جولای 2011 هزینه برسی پرونده های مهاجرتی برای افرادی که از طریق مهارت و تخصص اقدام می نمایند 15% افزایش یافته و بنابر این مبلغ پرداختی به اداره مهاجرت حدود 2961 دلار استرالیا خواهد بود. البته این میزان افزایش هنوز به طور رسمی از طرف اداره مهاجرت استرالیا اعلام نگردیده است و منبع این خبر در حال حاضر اداره تعیین بودجه دولت استرالیا می باشد.

دلیل این افزایش قیمت برطرف نمودن هزینه هایی عنوان گردیده است که اداره مهاجرت استرالیا بابت برسی پرونده ها و صدور ویزای مهاجرتی متحمل می گردد.

لطفا اگر جهت مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص برنامه ریزی می نمایید در نظر داشته باشید که افزایش هزینه اداره مهاجرت روی کل هزینه هایی که جهت مهاجرت به استرالیا پرداخت می نمایید تاثیر گذار خواهد بود. توضیحات مربوط به کل هزینه های مهاجرت به استرالیا را می توانید در بخش هزینه ها در سایت ما مطالعه نمایید.

موفق باشید.

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.