ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

ایالت استرالیای جنوبی اعلام نمود که ظرفیت این ایالت در پذیرش بعضی از تخصصها برای سال 2010-2011 پر گردیده است.

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

موکلین محترم رهپوی دات کام و هموطنان عزیزی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر ایالتی را دارند. لطفا توجه داشته باشید که از این پس برنامه های اداره مهاجرت استرالیا و ایالتهای استرالیا جهت پذیرش نیروهای متخصص جدید خیلی نسبت به سالهای گذشته متفاوت خواهد بود. همانطور که در اخبارهای قبلی سایت ذکر گردیده است، قرار است استرالیا خیلی دقیقتر عمل کند و پذیرش پرونده های مهاجرتی بر اساس نیازهای روز استرالیا و ایالتهای استرالیا صورت گیرد.

در تاریخ 31 شهریور 1389 ایالت استرالیای جنوبی لسیت موقت مشاغل مورد نیاز این ایالت را برای سال 2010-2011 منتشر نمود. و امروز پس از گذشت 29 روز از تاریخ انتشار آن لیست، استرالیای جنوبی اعلام نمود که ظرفیت جذب نیروی کار برای 6 عدد از گرایشهای تخصصی ذکر شده در لیست مذکور تکمیل گردیده است. این تخصصها عبارتند از:

• 233211 - Civil Engineer

• 261313 - Software Engineer

• 261312 - Developer Programmer

• 261111 - ICT Business Analyst

• 261112 - Systems Analyst

• 233513 - Production or Plant Engineer

پس افرادی که شغل آنها جزء چند تخصص بالا می باشد، دیگر نمی توانند از ایالت استرالیای جنوبی درخواست اخذ اسپانسرشیپ جهت مهاجرت به استرالیا بنمایند. در حال حاضر گزینه های زیر برای این افراد وجود دارد.

- صبر نمایند تا لیست بعدی مشاغل مورد نیاز استرالیای جنوبی برای سال 2011-2012 اعلام گردد.

- اگر به دلیل کمبود امتیاز راه اخذ اسپانسر را پیش گرفته اند، اخذ نمره 7.0 در امتحان آیلتس می تواند تا 10 امتیاز را جبران نماید. شاید از 5 امتیاز همسر هم بتوانند استفاده نمایند. البته که می دانیم اخذ نمره 7.0 در همه بخشهای آیلتس چندان کار ساده ای نمی باشد.

- با امید به اینکه شغل آنها در لیست باقی ایالتها که قرار است در این ماه و یا ماه آینده بیرون بیاید ظاهر گردد کمی صبر نمایند.

- بعضی از ایالتها (مثلا همین استرالیای جنوبی) طبق شرایطی افرادی را خارج از لیست هم خواهند پذیرفت. این هم می تواند برای عده ای موقعیتی را بوجود بیاورد.

پیشنهاد مشاورین رهپوی دات کام: این تنها یک شروع بود. مطمئن باشید پس از تغییراتی که امسال در روند مهاجرت به استرالیا رخ داد شاهد خیلی موارد اینچنینی خواهیم بود که سهمیه ایالتهای استرالیا جهت جذب نیروی کار جدید خیلی زودتر از چیزی که بتوان تصور کرد پر گردد. پس اگر کارتان را جهت مهاجرت به استرالیا شروع نموده اید و می خواهید از طریق اسپانسر شیپ اقدام نمایید زمان را از دست ندهید. اخذ مدرک آیلتس را حتما جدی بگیرید که وقتی پاسخ ارزشیابی را دریافت نمودید پرونده تان سریعا آماده ارسال به ایالت مورد نظر گردد. در غیر این صورت بدانید که صدها و یا هزاران نفر دیگر نه تنها از ایران بلکه از همین کشورهای همسایه خودمان و یا کشورهای دیگر (حتی انگلیس) سریعتر از شما عمل نموده و در رقابت با شما پیروز خواهند گردید. اگر هم هنوز اقدام ننموده اید ولی تصمیم جدی برای مهاجرت دارید به نظر ما چه با وکیل و چه بدون وکیل تنها زمانی اقدام نمایید که می توانید برای این کار یک برنامه دقیق و اصولی (ترجیحا با پشتیبانی مشاورین جدی و مجرب) تنظیم نموده و به آن پایبند باشید. در غیر این صورت متاسفانه هزینه ها و زحمتهایی که در این مسیر می کشید می توانند بدون نتیجه مانده و یا با تاخیر خیلی زیادی به نتیجه مطلوب برسند. پس برنامه ریزی حرفه ای متناسب با شرایط و قوانین روز مهاجرت به استرالیا را فراموش نکنید.

از الان خودتان را برای ارسال درخواست به ایالتهای دیگر استرالیا آماده نمایید تا وقتی لیست آنها منتشر گردید تازه به دنبال تهیه مدارک مورد نیاز نباشید.

موفق باشید.

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.